Із узагальненими результатами обстеження вихованців ЗДО №8 у грудні  2023р. ви можете ознайомитись перейшовши за покликанням

 

https://docs.google.com/document/d/1O1stsJ_1DQYIaXVxxtxWiGf8B1swXObr/edit?usp=sharing&ouid=106414315683294621792&rtpof=true&sd=true

 

Із узагальненими результатами обстеження вихованців ЗДО №8 у вересні  2023р. ви можете ознайомитись перейшовши за покликанням

 

https://docs.google.com/document/d/1juQ_vUscJ4Rm-3mu1VUyodNUWV7ymEDs/edit?usp=drive_link&ouid=106414315683294621792&rtpof=true&sd=true

 

 

Із узагальненими результатами обстеження вихованців ЗДО №8 у травні  2023р. ви можете ознайомитись перейшовши за покликанням

https://docs.google.com/document/d/1hYkKBFyT6WBfaPeXT6e7-U1WW9lVQz_A/edit?usp=drive_link&ouid=101668994637900391826&rtpof=true&sd=true

Узагальнені результати  обстеження вихованців старшої групи у грудні  2022р.


Результати обстеження   вихованців середньої   групи у грудні 2022р.

Результати обстеження   вихованців І молодшої групи у грудні 2022р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                 Протокол засідання педагогічної ради

12 грудня  2022 року № 2

 

 

Програма  моніторингу

рівня сформованості компетентностей вихованців дошкільного віку

 

Мета:  визначити  рівень розвитку вихованців вікових груп, їх навчального досвіду і компетентностей відповідно до освітньої програми «Дитина» від 2 до 7років.

Завдання:

- дослідити рівень розвитку вихованців вікових груп, їх навчального досвіду і компетентностей відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»; 

- визначити чинники, які забезпечать виконання освітньої програми в ДНЗ-ЦРД з оп №25;

- надати рекомендації педагогам стосовно визначення шляхів забезпечення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.

Суб’єкти: вихователь-методист, вихователі, керівник музичний

Об’єкт(и): вихованці вікових груп (ІІ молодша, середня, старша)

Форми: безпосереднє одержання інформації від дошкільнят за допомогою спостереження, обстеження, інтерв’ювання.

Методи: спостереження за освітнім процесом, опитування, метод доручень; вивчення продуктів художньо-продуктивної діяльності дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо); дидактичні, розвивальні ігри та вправи.

Індикатори: набуття  дитиною різних компетентностей відповідно до освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти та освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Умови  (у тому числі місце проведення) процедури проведення моніторингу: моніторинг проводиться  впродовж  дня у фронтальній, груповій або індивідуальній формі, уникаючи надмірного навантаження  на здобувачів освіти.

Порядок  визначення результатів моніторингу:

відповідно до методичного посібника для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» (третє видання зі змінами) за ред. Т.В. Киричук, О.М. Кулик, Н.М. Шаповал.

Строки проведення: 14.12.22-23.12.22 року

Форми   узагальнення результатів моніторингу: узагальнені таблиці, діаграми, довідка

Оприлюднення результатів моніторингу: до на сайті закладу, на адміністративній нараді

 

Вид: внутрішній